Ogłoszenie nr 500077512-N-2018 z dnia 10-04-2018 r.
Urząd Miasta i Gminy Wleń: Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Wleń
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Nazwa projektu lub programu
RPO WD 2014-2020 - 3.1 A Produkcja i dystrybucja energii ze źródeł odnawialnych - konkurs horyzontalny
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 531379-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Wleń, Krajowy numer identyfikacyjny 53124600000, pl. Bohaterów Nysy 7, 59-610 Wleń,
woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 136 438, e-mail sekretariat@wlen.pl, faks 757 137 050.
Adres strony internetowej (url): http://wlen.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Wleń
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
ZP.271.04.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) Przygotowanie miejsca pod instalację; 2) Dostawę i rozładunek komponentów; 3) Montaż mikroinstalacji na wskazanych obiektach z uwzględnieniem systemu mocowania, okablowania, systemem monitorującym pracę instalacji oraz pozostałych elementów wymienionych w dokumentacji projektowej dla każdego obiektu; 4) W przypadku instalacji naziemnych, przeprowadzenie prac przygotowujących teren pod instalację fotowoltaiczną takie jak wyrównanie gruntu oraz wykonanie systemu odprowadzania wody; 5) W przypadku instalacji naziemnych, wykonanie ogrodzenia terenu instalacji oraz wprowadzenie systemu monitoringu i oświetlenia; 6) W przypadku instalacji naziemnych, wykonanie instalacji odgromowej zgodnie z obowiązującymi normami; 7) Konfigurację inwertera oraz systemu magazynowania energii oraz dostawę oprogramowania do prawidłowego funkcjonowania instalacji; 8) Uruchomienie oraz testowanie instalacji, przedstawienie wyników fazy testów; Dostawę instrukcji montażowych i obsługi poszczególnych urządzeń wybranych do realizacji Zamówienia, wydanych przez producentów tych urządzeń. Uruchomienie instalacji wraz z wykonaniem badań i pomiarów wymaganych aktualnymi przepisami prawa oraz normami, a w szczególności normą PN-EN 62446-1:2016 Systemy fotowoltaiczne (PV) -- Wymagania dotyczące badań, dokumentacji i utrzymania Część 1: Systemy podłączone do sieci -- Dokumentacja, odbiory i nadzór; 9) Montaż zabezpieczenia pożarowego wyłącznika PPOŻ dla instalacji fotowoltaicznej i wyraźnego oznaczenia; oraz opracowanie instrukcji przeciwpożarowej instalacji; 10) Wykonanie prac porządkowych (np. malowanie, tynkowanie) mających na celu doprowadzenie obiektu do stanu pierwotnego; 11) Oddanie do użytkowania 100% sprawnej instalacji, wykonanej w oparciu o dokumentację projektową wraz ze zgłoszeniem instalacji do właściwej sieci elektroenergetycznej oraz odbiorem instalacji przez OSD; 12) Skompletowanie i zapewnienie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do korzystania z mikroinstalacji, wytwarzania energii elektrycznej oraz zapewnienie wszelkich innych wymaganych zgód. W ramach dokumentacji powykonawczej Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: - dziennik budowy, - oświadczenie Kierownika budowy, - aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, - deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, - protokoły badań i prób przeprowadzonych zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 62446:2016, - geodezyjna dokumentacja powykonawcza (jeśli dotyczy), - dokumentacja fotograficzna, - komplet dokumentacji projektowej (z uwzględnieniem projektu instalacji) z naniesionymi ewentualnymi zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru, - instrukcję bezpieczeństwa pożarowego oraz Procedurę postępowania w przypadku awarii wraz z instrukcją eksploatacji instalacji fotowoltaicznych i protokołem potwierdzającym przeszkolenie w sprawie obsługi instalacji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części: nie
II.5) Główny Kod CPV:
09331200-0
Dodatkowe kody CPV:
09331000-8, 45261215-4, 45311000-0, 45311200-2, 45315600-4, 45315300-1, 45311100-1, 45223810-7, 45315100-9,45111291-4, 45113000-2, 45112210-0, 45112210-0, 45112100-6, 45112310-1, 45317200-4, 45342000-6, 51111200-5, 51111300-6, 51112100-1, 45223110-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie część zostało unieważnione: tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający, na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017r. poz. 1579 z późn.zm.), dalej „PZP”, niniejszym informuje o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Wleń”, Nr referencyjny postępowania: ZP.271.04.2018 (dalej zwanego: „Postępowaniem”) z powodu spełnienia przesłanki określonej w art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 09 kwietnia 2018r. do godz. 10.00 nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego została spełniona obligatoryjna przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania. Zamawiający unieważnia postępowanie na ww. podstawie, o czym zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców.
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ
RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miasta i Gminy Wleń